Een innovatief nieuw design voor Mijn Financier.nl

Mijn Financier heeft het afgelopen jaar veel tijd en energie gestoken in de herpositionering van haar merk. Belangrijk onderdeel daarvan was een totaal nieuwe website. Een persoonlijke website die leidt tot minstens 200% meer contactaanvragen. Mijn Financier heeft hun missie, visie en positionering aangescherpt en wil dit doorvertalen naar de website.

Oplossing.

We hebben gebruik gemaakt van een duidelijke sitestructuur, korte teksten met duidelijke beloften, reviews en nieuwe fotografie. De mogelijkheden om direct contact te leggen zijn altijd toegankelijk voor de websitebezoekers. Met deze persoonlijke en gebruiksvriendelijke ervaring zetten we zoveel mogelijk bezoekers aan tot het opnemen van contact. Daarnaast meten we met nieuwe technieken hoeveel van deze bezoekers daadwerkelijk converteren.

Case

Er worden zes keer meer online aanvragen ingevuld voor interesse in hypotheken of leningen. Ook blijven mensen gemiddeld langer op de website. Dit alles heeft te maken met een duidelijke sitestructuur en het verbeterde gebruiksgemak.

Groei.

+600%
contactaanvragen
+65%
meer engagement




Updates
Tamer
Benieuwd hoe wij jouw merk kunnen laten groeien?
Neem contact op