fbpx

Genomineerd in 4 categorieën | Global Agency Awards

Isabelle van Dijk | 2 min.

Met nieuwe data-driven strategieën maken we impact, waardoor Elevate Digital blijft groeien. Dat wij als bureau (inter)nationale groei realiseren blijkt wel uit onze nominaties bij de Global Agency Awards. We zijn enorm trots dat we zijn genomineerd voor vier categorieën; Digital, B2C, E-commerce & Marketing Agency of the year.

Blog afbeelding

Over Global Agency Awards

“Let’s celebrate the impact you make”, want bureaus maken wereldwijd indruk. De Global Agency Awards erkennen daarom het werk en belonen transformerende bureaus met innovatieve, engaging strategies voor diverse marketing media. Hoe je wereldwijd kans maakt om een award te winnen? De jury kijkt naar expertise op het gebied van SEO, content, social, branding, PR, advertising & paid media. Invloed uitoefenen en de markt waarin een klant zich bevindt domineren, staat centraal. Elevate Digital richt zich op klanten in de fashion, home & lifestylebranche. Wij nemen deel om wereldwijde marketing kansen en mogelijkheden te vieren met anderen, waardoor we de marketingbranche kunnen transformeren naar een nog hoger level.

Genomineerde categorieën

We maken dit jaar in vier categorieën kans op de titel ‘Agency Of The Year’. Bij Elevate werken wij samen met onze klanten met een growth-mindset aan digital marketing, copywriting, advertising, web designs en implementeren wij effectieve digital marketing strategieën. Een uitdaging pakken wij met beide handen aan en we bewijzen onszelf iedere dag door innovatieve strategieën toe te passen voor onze klanten. Een goede samenwerking staat hierin centraal.

Vind ons op de shortlist:

Digital Agency of the year
B2C Agency of the year
eCommerce Agency of the year
Marketing Agency of the year

Cases & resultaten

De ingezonden cases gaan over Elevate Digital als organisatie, de strategieën die we hanteren, onze achievements in 2021 en een aantal klantcases in de fashion, home & lifestylebranche. In de ingezonden cases kwam onze vernieuwde aanpak aanbod, het ‘Growth Maturity Model’. Daarnaast lieten we door middel van deze ingezonden cases zien dat we uitdagingen aangrijpen. Dit resulteert in torenhoge groei zoals een ROAS van 630% voor een e-commerce klant en 275% groei voor één van onze fashion klanten. Deze groei is het resultaat van ons eigen Growth Maturity Model als strategische basis. Door voor deze fashion klant de strategie volledig te wijzigen en te baseren op ons eigen model werd duidelijk dat de huidige advertenties niet de juiste focus hadden. Door onze samenwerking en strategie verandering creëerde we de juiste focus met veel mogelijkheden om razendsnel te groeien. Zulke ervaringen smaken naar meer, wij blijven streven naar torenhoge groei resultaten en wie weet krijgen we in juni daar wel een award als beloning voor. We will keep you posted.

Verder lezen.

16/05
Update: vanaf juli 2023 overstappen op GA4
Milou Derckx | 5–15 min.
Lees verder →
17/05
Zet jouw merk op de kaart met fashion advertising
Isabelle van Dijk | 3 min.
Lees verder →